Το πάρκο στο οικόπεδο της Ναυαρίνου – Χαριλάου Τρικούπη και Ζωοδόχου πηγής και ο ΜΗ-σεβασμός των καταληψιών προς τους κατοίκους(και υποστηρικτές) γύρω από αυτό!

γαπητοί όλοι,

Απελπισμένη, άϋπνη και αγανακτισμένη αναζητώ σήμερα Δευτέρα 6/4 έναν τρόπο για να γνωστοποιηθεί σε όλους η φρίκη που ζούμε κάποιοι από τους κατοίκους εξαρχείων από την στιγμή που “προέκυψε” το θέμα της δημιουργίας του πάρκου στο οικόπεδο της Ναυαρίνου – Χαριλάου Τρικούπη και Ζωοδόχου πηγής.

Ξεκινώντας, θα ήθελα να σας πω πως εννοείται πως θεωρώ την πρωτοβουλία δημιουργίας πάρκου στο κέντρο της Αθήνας και δή κάτω από το σπίτι μου, κάτι παραπάνω από εξαιρετική. Το αποτέλεσμα όμως για όλους εμάς που μένουμε γύρω από αυτό είναι το λιγότερο δραματικό! Κανείς μας δεν έχει κοιμηθεί τον τελευταίο μήνα. Και αν σε κάποιους φαίνεται όμορφο το να βλέπουν και να ακούν μπουζούκια, κιθάρες και σαξόφωνα στις 4 η ώρα το πρωί, για όλους εμάς που μένουμε εκεί, δουλεύουμε το πρωί, και επιπλέον, έχουμε και μικρά παιδιά που δεν κοιμούνται πια, είναι απλά βασανιστικό. Το πάρκο πρέπει να είναι πάρκο και όπως όλα τα πάρκα ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ να αποκτήσει κανόνες.

ΤΟ πάρκο δεν μπορεί να είναι ούτε συναυλιακός χώρος, ούτε κουτούκι, ούτε μπουζούκια. Αντί να χαιρόμαστε, υποφέρουμε. Έχουμε ήδη αρχίσει να ψάχνουμε τρόπο να μετακομίσουμε. Να σημειώσω πως μετακόμισα εκεί στις 4 Οκτωβρίου και εάν το άντεχα οικονομικά θα είχα ήδη φύγει. Έχω κατέβει δύο φορές (μεσημεριανή ώρα και νωρίς το βράδυ) και έχω ζητήσει να σταματήσουν και η αλήθεια είναι πως ακούστηκε η φωνή μου. Δεν τολμώ και δεν μπορώ να κατεβώ όμως στις 4 η ώρα το πρωί (που ξεκίνησε χθες ή μάλλον σήμερα η συναυλία σαξόφωνου!) γιατί είμαι μόνη μου με ένα παιδί δύο ετών, και επιπλέον φοβάμαι και δεν έχω το κουράγιο να αντιμετωπίσω ανθρώπους πιθανόν μεθυσμένους οι οποίοι προφανώς δεν αντιλαμβάνονται πως κάποιοι από εμάς θέλουμε να κοιμηθούμε.

Ήμουν από τους πρώτους που υπέγραψα για την δημιουργία αυτού του πάρκου, χάρηκα όσο κανείς άλλος, είναι η αλήθεια, που κάτω από το σπίτι μου θα μπορεί το παιδί μου να παίζει και να αναπνέει κάτι διαφορετικό από καυσαέριο, δακρυγόνα, ασφυξιογόνα κ.λ.π. και τώρα απλά δεν ξέρω εάν μπορώ να μείνω εκεί για περισσότερο από λίγες ακόμη ημέρες.

Ελπίζοντας κάποιος να με ακούσει σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με φιλικούς (άυπνους) χαιρετισμούς

Posted on Απρίλιος 6, 2009, in ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ-ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ, ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ and tagged . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

