Εγκαίνια του βιβλιοπωλείου «Η αλληλεγγύη των φίλων» των εκδόσεων «Πελασγός»

 

pelasgos

 

Έχω την χαρά να σας προσκαλέσω όλους στα εγκαίνια του βιβλιοπωλείου μου και έδρα των εκδόσεων «Πελασγός» (Χαριλάου Τρικούπη 14, Αθήνα), την Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009 και ώρα 7 μ.μ. που θα πραγματοποιηθούν με την παρουσία του Προέδρου του Λαϊκού Ορθοδόξου Συναγερμού Γιώργου Καρατζαφέρη.

Ελάτε να χαρείτε μαζί μου την επαναλειτουργία του βιβλιοπωλείου, το οποίο από εδώ και πέρα θα φέρει τον τίτλο «Η αλληλεγγύη των φίλων» προς τιμή όλων εσάς που σταθήκατε στο πλευρό μου στην ανασυγκρότηση, μετά την τρομοκρατική επίθεση της 5ης Ιουνίου, όπου καταστράφηκε ολοσχερώς.

Με Τιμή και Ευγνωμοσύνη, 
Ιωάννης Χρ. Γιαννάκενας

Posted on Φεβρουαρίου 18, 2009, in ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΒΙΒΛΙΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΨΟΥΝ?, ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 Σχόλια.

  1. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΟ …. ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚουκουλοΦΛΩΡΟΥΣ!!

    Μου αρέσει!

  2. XATHIKES FILE…..

    BES STO BLOG KAI KATEVASE TA ARXEIA «PROS PERIODIKA» KAI «FOURAKEIOI STAULOI» !! THA SE VOITHISOUN PARA POLI KAI THA KATALAVIS TIN SIBEGNIA POU GINETE!! AN THELIS ANARTISE KAI ESI TA LINK OSTE NA BOROUN KAI OI ANGNOSTES SOU NA KATEVASOUN TA ARXEIA KAI NA ENIMEROTHOUN

    Μου αρέσει!

  3. ΠΑΡΩΝ!
    ΑΣΤΑΘΜΗΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ…ΟΠΩΣ…ΣΚΑΨΙΜΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ…ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ…ΤΗΛ.+ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ!
    ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ…
    ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΤΟΤΕ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ Ε…ΘΑ ΤΑ ΔΩ ΤΩΡΑ!
    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!

    Μου αρέσει!

  4. ΣΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ 20/2 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 2/3 ΝΤΥΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΑΒΑΤΑΡ.

    ygro-pyr.blogspot.com/2009/02/blog-post_20.html

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

