ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ 2009 ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΔΙΑ!

ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ(από το Θωμά Γαζή και τη Μάρω Ιωαννίδου )

http://astro.forumup.com/about2131-astro.html

Posted on Δεκέμβριος 25, 2008, in ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ, ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 Σχόλια.

  1. ti tha ginei me tis eklipsis tou2009?

    Μου αρέσει!

  2. @anna
    tha doume kai gia ayto!

    @dorothea(akou onoma!)
    φιλη μου καλη,καλη μου φιλη…
    το 2009-και τα αστρα ειναι καθετα σε αυτο-θα σε βρουν ή μανουλα ανευ παντρειας…ή παντρεμένη ανευ παιδίων…επισης μπορει να βρεθεις μανουλα με παιδια αλλα ουχι παντρεμενη η και ουχι παντρεμενη αλλα με παιδια…επισης -και σε αυτο ειμαι καθετοοριζοντιος…-μπορει να εχεις παιδια οντας παντρεμενη αλλα και ελευθερη μα με παιδια η και χωρις…οπως βλεπεις η αστρολογια απαντα,δινει λυσεις σε ολα τα αγωνιωδη ερωτηματα που ταλαιπωρουν τον ατελη και ταλαιπωρο νου σου…ευχαριστουμε για την συμμετοχή!!!

    Μου αρέσει!

  3. @ΧΡΥΣΑ+ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
    Ω,ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ!ΒΑΛΤΕ ΜΟΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ!

    Μου αρέσει!

  4. επ!ντροπη!προηγουνται οι γεννηθεντες το 2010!

    Μου αρέσει!

  1. Παράθεμα: Top Posts « WordPress.com

  2. Παράθεμα: ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ. ΔΗΜΟΥ ΑΕΤΟΥ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΟΝΤΟΣ. « Kopanakinews’s Weblog

Σχολιάστε

