ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ!!!ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ!!!

ΓΑΜΩΤΟ!ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΙΣΜΟΣ!!!(ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ…)ΝΑΙ!ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!!!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ…ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΠΡΕΦΑ…

http://craftychinstrap.blogsome.com/zoo/shit-list/

ΛΟΙΠΟΝ,ΟΣΟ ΖΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ…!ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΣΗΜΕΡΑ!ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ(!),ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ(ΑΠΤΟ ΛΑΝΑΡΑΣ?) ΚΑΙ ΣΚΑΤΑΣ!(ΡΕ ΣΥ,ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΟΥΠΙΖΟΜΑΙ ΚΑΛΑ???)

ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΚΩ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΣ!!!(ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΞΕΚΡΕΜΑΣΩ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ…ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΛΛΟ!!!Α!ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΛΟΤΟΣ!!!Α!ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ!!!)ΦΤΟΥ!ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ???ΜΟΝΟ ΜΙΑ???

ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΙΝΙΟΥΣ,ΚΑΚΟΦΩΝΙΞ,ΠΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ,GREEKALERT,ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΠΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ »ΡΕΣΑΛΤΟ»…AND MORE…A!ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ EL KINKY!!!TI NA ΠΩ…ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ…ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!!!ΕΡΧΟΝΤΑΙ Ν ΜΑΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!(ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ).

ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΑΠΑΝΤΕΣ.

ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ!ΛΕΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ…ΥΠΕΡΤΙΤΛΟ!!!(ΑΝ…ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ…)

Posted on Νοέμβριος 5, 2008, in ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΑΠΟΚΡΙΕΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ-ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ, ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ, ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ, ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ?. Bookmark the permalink. 3 Σχόλια.

  1. Καλά και εσύ, βρήκες σοβαρούς κριτές!

    Μου αρέσει!

  2. Το βλόγιον αυτό, είναι το ίδιο ενας βόθρος. Μην ασχολείσαι.

    ΥΓ. Μας μπέρδεψες: γιατρός είσαι ή οδοντίατρος;!

    Μου αρέσει!

  3. Χμμμ,,,προτιμάς ένα ασαφές μετα-προ-μήνυμα ή την συγκλονιστική α-λήθεια?Μήπως πάλι είμαι δικηγόρος(του δια-βόλου) ή μήπως λέω μήπως ο ίδιος ο διά-βολος?Και τι σχέση μπορεί να έχει ο Δίας με τον Βόλο?Χμμμ…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

